معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خبر داد 

افتتاح سالن اختصاصی کشتی در ناحیه یک بندرعباس 



نخستین سالن اختصاصی کشتی با حضور، رئیس انجمن کشتی دانش آموزی کشوری در ناحیه یک افتتاح شد. 
به گزارش صبح ساحل، معاونت تربیت بدنی و سلامت  آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: نخستین سالن اختصاصی کشتی با حضور، رئیس انجمن کشتی دانش آموزی کشوری در ناحیه یک افتتاح شد.
مهدی فولادی بیان داشت: نخستین سالن اختصاصی کشتی آموزش و پرورش ناحیه یک واقع در هنرستان زهرای مرضیه بلوار مادر با حضور  حبیب اله اخلاقی رئیس انجمن کشتی دانش آموزی کشور ، مهدی فولادی معاونت تربیت بدنی وسلامت  آموزش و پرورش استان هرمزگان، مسلم بازیارنسب  مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، محمود غیبی معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک و مسئولین هیات کشتی استان هرمزگان افتتاح شد.
وی بیان داشت: اعتقاد داریم که ورزش دانش آموزی تنها نباید در چند رشته ورزشی خلاصه شود و تا جای که امکان دارد بیشترین رشته های ورزشی را در مدارس هرمزگان گسترش خواهیم داد.
مهدی فولادی، معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: کشتی از رشته های ورزشی پر مدال کشور به حساب می آید و در سطح ایران و جهان هم علاقمندان زیادی دارد به همین خاطر می‌خواهیم دانش آموزان را از همان ابتدا و در مدارس با این رشته ورزشی آشنا شوند و شاهد رشد این ورزش در مدارس هرمزگان باشیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها